نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 21:03

کرمانشاه از استعدادهای فراوانی در رشته تیراندازی دارد

کرمانشاه- رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به حضور تیراندازان کرمانشاهی در تیم ملی گفت: کرمانشاه از استعدادهای فراوانی در رشته تیراندازی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی قربانی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه با وجود آنکه هم اکنون تیراندازان مدال آور شایسته‌ای را در رده آقایان و بانوان در تیم ملی دارد ولی نباید به این امر بسنده کند.

وی با بیان اینکه این رشته دارای ۱۹۰ مدال است که ۴۵ مدال آن المپیکی است، افزود: کشورهایی مانند چین، آمریکا، فرانسه و آلمان هم اینک قسمت اعظمی از این مدال‌ها را در مسابقات مختلف به خود اختصاص می‌دهند در حالی که کشور ما تنها یک قهرمان المپیکی در این رشته دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: استان کرمانشاه این توانایی را دارد که به تنهایی چهار تا پنج مدال المپیکی برای کشورمان به ارمغان آورد و این امر به هیچ عنوان دور از دسترس نیست.

قربانی با بیان اینکه این استان علاوه بر تپانچه و تفنگ می‌تواند حرف‌های زیادی در رشته تیراندازی به اهداف پروازی نیز داشته باشد گفت: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا زمین مناسبی برای این رشته در کنار تهیه سلاح برای آن انجام دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 971596

مهمترین اخبار ایران و جهان: