نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 11:59

۸۵ دستگاه خودرو خیابان‌های اراک را پاکسازی می‌کنند

اراک- معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: ۸۵ دستگاه خودروی این نهاد خدماتی، از ابتدای بارش برف تاکنون مشغول پاکسازی خیابان‌ها و معابر شهر اراک هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بیاتیان صبح سه شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به روند خدمت رسانی شهرداری در بارش برف، اظهار داشت: بارش برف از ساعت پنج صبح امروز سه‌شنبه در اراک آغاز شد و بلافاصله تمام نیروهای خدمات شهری شهرداری اراک در نقاط مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم و تسهیل در عبور و مرور، مستقر شدند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد زمستانه شهرداری اراک، اولویت اول بازگشایی، کمربندی‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح بود که در ساعات نخست نمک پاشی شد و هم‌اکنون پاکسازی معابر درجه ۲ و سه توسط ماشین‌آلات مکانیزه و غیرمکانیزه در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ادامه داد: هم‌اکنون پنج دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، پنج دستگاه لودر برف‌روب، پنج دستگاه گریدر، ۱۰ دستگاه کامیون دارای تیغه برف‌روب و ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات پخش نمک به صورت غیرمکانیزه در سطح این شهر فعالیت دارند.

بیاتیان عنوان کرد: انتظار است مردم با شهرداری اراک مانند سنوات گذشته همکاری خوبی داشته باشند و از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967452

مهمترین اخبار ایران و جهان: