نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 12:43

دبیرکل حزب نسل‌نو: هدف از شکل‌گیری حزب نسل نو مشارکت فزاینده نسل جوان و بانوان در اداره امور کشور است

دبیرکل حزب نسل‌نو گفت:هدف از شکل‌گیری حزب نسل نو مشارکت فزاینده نسل جوان و بانوان در اداره امور کشور است و رویکردمان این است که سلیقه‌ها، نگاه‌ها و حتی پوشش‌های مختلف در نسل‌نو دارای جایگاه مهمی باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل‌نو در جمع اعضای استانی حزب نسل نو در استان سمنان گفت: هدف از شکل‌گیری حزب نسل نو مشارکت فزاینده نسل جوان و بانوان در اداره امور کشور است و رویکردمان این است که سلیقه‌ها، نگاه‌ها و حتی پوشش‌های مختلف در نسل‌نو دارای جایگاه مهمی باشند.

اقراریان در ادامه گفت: امروز جامعه نیازمند گفت و شنود است و حزب نسل‌نو همگام با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال تحقق این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه نسل نو پس‌از بیانیه گام دوم و با توجه به ضرورت شرایط حاکم به وجود آمده است، گفت: در شرایط کنونی جامعه، اصلی‌ترین مسئله امروز که باید به آن توجه ویژه شود حضور، مشارکت و مداخله مؤثر مردم در حل مسائل کشور است. یکی از مهمترین دغدغه‌های اعضا در سراسر کشور گره‌گشایی از مشکلات مردم بر پایه برنامه فراگیر و مبتنی بر خرد جمعی عمومی جوانان خواهد بود.

اقراریان از مهمترین مباحث مورد توجه مجموعه نسل‌نو را انقلابی‌گری دانست و گفت: باید تلاش کرد دایره مفهوم انقلابی‌گری را در سطح جامعه توسعه داده و سلیقه‌ها، نگاه‌ها و حتی پوشش‌های مختلف در نسل‌نو حتماً جایگاه خواهند داشت.

وی با تاکید بر رویکرد شورای ائتلاف در بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم و مشارکت مؤثر آن‌ها در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی نسل‌نو را رویکرد جوانان در استمرار راه انقلاب معرفی کرد.

در این جلسه دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان تهران هم با بیان اینکه نام حزب نسل‌نو برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه امیدوارانه ایشان به نسل سوم انقلاب است، اهداف مهم تشکیل این حزب را گام برداشتن به سوی آینده با اتکا به نیروی جوان و انقلابی در انجام جهاد تبیین، مدیریت جهادی و پیگیری مطالبات جوانان عنوان کرده و‌ افزود: امروز جامعه نیازمند گفت و شنود است و باید ساختاری بر آن ایجاد شود که یکی از بسترهای این توسعه اجتماعی، کار حزبی و تشکیلاتی خواهد بود.

در این جلسه اولین نشست هم‌اندیشی «نسل نو» در استان سمنان بود که با حضور مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل‌نو و سید امید میرغضنفری معاون اجرایی حزب برگزار شد، در این نشست نخبگان استانی ضمن پرسش و پاسخ به ارائه نقطه نظرات کارشناسی پرداختند و در ابتدای این جلسه دبیر استان با معرفی ظرفیت‌های نخبگی استان، به معرفی اجمالی نسل‌نو و تبیین اهداف و رویکرد این حزب نوپا پرداخت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1019852

مهمترین اخبار ایران و جهان: