نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 12:50

جهان به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان دارد

گرگان- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کشورهای دوست و حتی دشمن به توانمندی و اقتدار نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتراف و اذعان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد آزادی خواه ظهر جمعه در تجمع مردمی بزرگداشت یوم الله نهم دیماه در جمع مردم گرگان اظهارکرد: در غائله دیماه سال ۱۳۸۸ دشمنان از هیچ ترفندی و توطئه ای برای آسیب زدن به شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان با بهره گیری از دلارها و یوروها بی شمار، با سناریوسازی‌های مختلف و حتی کشته سازی به دنبال آن بود که اوضاع کشور را نابسامان نشان دهند و مقدمات دخالت خود در ایران را فراهم کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه در وقایع سال ۱۳۸۸، برخی خواص ناخودآگاه به مزدور دشمن تبدیل شدند و آب به آسیب دشمن می‌ریختند.

آزادی خواه ادامه داد: خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و قوه مجریه از هیچ تلاشی برای کاهش یا رفع مشکلات مردم دریغ نخواهند کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هرگز معترضان و افرادی را که گلایه دارند را از خود جدا نمی‌دانیم، حتی اگر اعتراض خود را در کف خیابان بیان کنند.

وی اضافه کرد: آن چیزی که باید معترضان و افرادی که گلایه دارند به آن پایبند باشند، آن است که خود را سرباز شبکه‌های سعودی و بیگانه نکنند، و هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهند.

آزادی خواه بیان کرد: دولتمردان باید با تلاش و اهتمام بیشتر در رفع گرانی‌ها و مشکلات داشته باشند، وضع فعلی اقتصاد کشور در شان مردم مسلمان و رشید ایران نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در راستای جهاد تبیین، دغدغه‌ها و مباحث کشور برای جوانان بازگو شود، متذکر شد: دشمن توهمات و اراجیف خود را به اذهان جامعه تزریق می‌کند، باید نخبگان و افرادی که توانایی روشنگری دارند وارد میدان شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943552

مهمترین اخبار ایران و جهان: