نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 18:31

لابی صهیونیست بزرگترین دشمن اسلام هستند

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: عزت و شرف مسلمانان با قرآن کریم مرتبط است و این کتابی برای رهایی بشریت است.

وی افزود: قرآن کتابی برای همه بشریت است و کتابی است برای هدایت انسان. قرآن کتابی عظیم و معجزه بزرگ رسول الله است. قرآن مورد تحریف قرار نگرفت.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: مشکل طاغوت ها با قرآن از زمان نزول آن بر رسول خدا بوده و آنها همواره در راستای مبارزه با قرآن و خدشه وارد کردن بر آن بر آمده اند. طاغوت ها و منافقین در برابر اعجاز قرآن ناتوان بوده اند. دشمان قرآن به دنبال دور کردن مردم از آن بوده اند.

الحوثی گفت: این کتاب هدایت کننده بشریت است و این قدرتهای طاغوتی را ناراحت می کند و آنها با این نقش قرآن مخالفند. قرآن بزرگترین مانع در برابر طاغوت ها و منافقین برای سیطره شان بر بشریت و به فساد کشیدن آن است.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف استکبار به بندگی کشیدن مردم و سوق دادن مردم جهت منافع و خواسته های آنهاست. کسانی که به قرآن تمسک می جویند از بند قدرتهای طاغوتی رها می شوند. مشکل طاغوت ها با قرآن این است که این کتاب رهایی بخش و نجات دهنده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: گروههای شرور به دنبال بسط جنایات اخلاقی تحت عنوان حقوق و آزادی هستند و از آن حمایت سیاسی و قانونی به عمل آمده است. طاغوت ها به دنبال گسستن ساختار اجتماعی از طریق هدف قرار دادن خانواده ها هستند.

وی ادامه داد: لابی صهیونیستی و یهودی بیشترین تحرک و ضدیت را علیه اسلام و قرآن و مسلمانان در جهان دارند.

در حال تکمیل..

منبع: مهر
شناسه خبر: 1001296

مهمترین اخبار ایران و جهان: