نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 15:12

دستیابی به دانش روز سبب خدمت رسانی بهتر به مردم می شود

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: دستیابی به دانش روز سبب خدمت رسانی بهتر به مردم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی ظهر شنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: محققان، پژوهشگران و فناوران دانشگاه علوم پزشکی مایه فخر و مباهات دانشگاه علوم پزشکی و استان هستند.

وی افزود: اگر دانشگاه این افتخارات را به دست آورده به دلیل پژوهش‌ها و زحمات شما عزیزان است و برگزاری این گونه برنامه ها، مراسمات و تقدیر ها برای تشکر از زحمات و دست آوردهای شما بسیار کم و ناچیز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پژوهش و فناوری مهمترین چیزی است که ما به آن نیاز داریم البته پژوهشی که منجر به فناوری شود، می‌تواند ارزشمندی بیشتری برای دانشگاه داشته باشد و دارد.

محمدی بیان کرد: در دوران سخت کرونا هم این پژوهشگران و فناوران بودند که با تلاش شبانه روزی برای ساخت واکسن و تجهیزات پزشکی به ما و جامعه بهداشت ودرمان و به بیماران کمک کردند.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی با وجود فشارهای مالی و اقتصادی که وجود دارد اما در حوزه پژوهش کمتر دچار مشکل شدیم و ما می‌دانیم تحقیقات در این دوران و تامین امکانات و فراهم ساختن بستر های لازم بسیار دشوار است اما ما به پژوهش نیاز داریم و باید برای شرکت‌های کوچک فن‌آور امکانات فراهم کنیم و از آنها حمایت نماییم و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت های بیشتری در آن حوزه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1002708

مهمترین اخبار ایران و جهان: