نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1403 - 13:35

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد روستا در نشست با محمد رضایی، نماینده شورای عالی جهاد سازندگی، امورعشایر و توسعه روستایی نهاد ریاست‌ جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای فعالیت‌ها در عرصه روستایی و جامعه عشایری یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه عمرانی استان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه دولت اعتبارات و امکانات خوبی به روستاها تخصیص داده است که قطعا اثرگذار است، افزود: مباحث زیرساختی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با اقدامات کلیه دستگاه های فعال و مرتبط در روستاها بکار بسته خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم در سرعت بخشیدن جهت رسیدگی به مناطق محروم کشور و تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی برای تحقق این هدف، هماهنگی های لازم با رضایی نماینده این شورا جهت اجرای پروژه های محرومیت زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی گرفته شد که این دو شهرستان به دلیل حجم مشکلات در سفر رئیس جمهور مورد توجه ویژه قرار گرفت.

روستا خاطرنشان کرد: مشکلات این دو شهرستان در برنامه ها و تعریف پروژه های مهمی که توسط گروه های جهادی صورت گرفته با عملیاتی کردن و اجرای آنها رفع شدنی بودع و آمادگی لازم جهت هماهنگی و همراهی در این زمینه را داریم و تعیین پروژه های مورد نیاز با توجه به اولویت ها و نیازهای اساسی مردم منطقه مشخص و اجرا خواهند شد.

وی این را هم گفت که جلسه‌ای با حضور مدیران کل مربوطه برگزاری و ریز پروژه‌ها و اولویت‌ها تعیین خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1708096

مهمترین اخبار ایران و جهان: