نیوز سیتی!
15 مهر 1401 - 18:00

گلایه مندی از برگشت داده نشدن پول‌های کسر شده توسط خودپرداز بانکی

شهروند خبرنگار ما از پول کسر شده توسط خودپرداز بانک سپه و برگشت داده نشدن آن با گذشت ۵ ماه خبر داد. هنگام خرید اینترنتی و یا خرید حضوری که با استفاده از دستگاه پوز انجام می شود و یا همینطور هنگام برداشت پول از طریق خودپرداز اگر وجهی کسر شود و عملیات با موفقیت انجام نشود بعد از ۷۲ ساعت به حساب باز می‌گردد، اما شهروند خبرنگار حدود ۵ ماه گذشته اقدام به برداشت وجه نقد از طریق خودپرداز بانک سپه می‌کند و  پولی دریافت نمی‌کند در حالی که از حساب این مبلغ کسر شده است. برای پیگیری به بانک مراجعه کرده، اما بعد از ۷۲ ساعت این مبلغ به حساب برگشت داده نشده است. این موضوع به ۵ ماه پیش بازمی گردد و  تاکنون این پول به حساب شهروند خبرنگار ما بازنگشته و به همین دلیل با ارسال پیامی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد. پیام متن شهروند خبرنگارسلام، اردیبهشت ماه امسال به عابر بانک سپه مراجعه کردم تا وجه نقد بگیرم، اما پولی داده نشد و از حساب من این مبلغ کسر شد من به بانک مراجعه کردم آن‌ها گفتند بعد از ۷۲ ساعت به حساب بازمی گردد، اما بعد از ۷۲ ساعت این مبلغ باز نگشت و الان حدود ۵ ماه از این موضوع گذشته و من بار‌ها پیگیری کردم، ولی باز هم این پول به حساب من بازنگشته است و گفتند این مشکل تجمیع بانک‌ها است و فقط برای یک نفر اتفاق نمی‌افتد. روزانه برای بسیاری از مشتریان اتفاق می‌افتد، اما هنوز کسی پاسخگو نیست و این مشکل رفع نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. پیام متن شهروند خبرنگارپیام متن شهروند خبرنگاربرای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید اینجااینجاباشگاه خبرنگاران جوانشهروند خبرنگارشهروند خبرنگار
شناسه خبر: 772296

مهمترین اخبار ایران و جهان: