نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 12:15

تخصیص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه کمربندی سوم اردبیل

اردبیل- فرمانداری شهرستان اردبیل گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از از محل اعتبارات تهاتر نفتی برای تکمیل پروژه کمربندی سوم اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی صبح چهارشنبه در بازدید از کمربندی سوم اردبیل با بیان اینکه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از از محل اعتبارات تهاتر نفتی برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت، اظهار کرد: با توجه به اینکه این کمربندی به شام اسبی وصل می‌شود باید نسبت به خرید زمین‌های موجود در این طرح اقدام شود.

وی به فعال شدن این کارگاه پس از ۱۰ سال معطلی افزود: با راه‌اندازی این کمربندی بیشتر حمل و نقل و تردد خودروها از شمال استان از این کمربندی انجام می‌شود و گام بزرگی در مدیریت مصرف سوخت و کاهش ترافیک شهر اردبیل و کاهش تصادفات برداشته می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: آماده سازی جهت بهره برداری از این کمربندی از جاده مغان تا ارجستان در حال تنظیم اسناد مناقصه است که با همت دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.

اعتماد اعجازی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم جهت تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های اساسی در اردبیل است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی همچنین به ساماندهی بازار تاریخی اردبیل اشاره کرد و گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد که با اختصاص و تأمین اعتبارات عملیات اجرایی ساماندهی این بازار شتاب می‌گیرد و انتظار می‌رود کسبه و بازاریان هم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند..

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423052

مهمترین اخبار ایران و جهان: