نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 12:15

توسعه زیرساخت‌های گردشگری سمنان؛ نیازمند اعتبار ملی

استاندار سمنان گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این استان، نیازمند یک نگاه و رویکرد ملی و تخصیص اعتبارات مطلوب در سطح ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: تقویت فعالیت بوم‌گردی‌های فعال و راه‌اندازی بوم‌گردی‌های جدید در استان سمنان با جدیت دنبال شود.

وی افزود: معرفی روستاهای هدف گردشگری یکی دیگر از مباحثی است که باید به صورت ویژه مدنظر ستاد اجرایی خدمات سفر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این استان، نیازمند یک نگاه و رویکرد ملی و تخصیص اعتبارات مطلوب در سطح ملی است.

هاشمی عنوان کرد: مدیریت خدمات ارائه‌شده توسط مجتمع‌های بین‌راهی و ساماندهی و بهبود وضع سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در این مجتمع‌ها، با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا (ع) در استان سمنان باید تقویت شود، گفت: در راستای توسعه گردشگری و افزایش مدت ماندگاری مسافر، تدبیر لازم برای تخصیص اعتبار ویژه راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی اتخاذ شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اجرای بازی‌های بومی محلی، معرفی صنایع‌دستی و محصولات و آیین‌های سنتی مناطق گردشگری این استان در قالب جشنواره‌های ویژه این امر، نشاط اجتماعی را به همراه دارد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433708

مهمترین اخبار ایران و جهان: