نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 07:41

استان بوشهر نیازمند برنامه‌ریزی راهبردی در حوزه صنعتی است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر نیازمند برنامه ریزی راهبردی و کلان در حوزه صنعتی و نظارت بر حسن اجرای آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه شب در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع کوچک در استان بوشهر گفت: توسعه صنایع کوچک استان می‌تواند در رشد تولید و تثبیت و افزایش اقتدار کشور عزیزمان در عرصه بین المللی نقش شایسته‌ای ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر در ۱۰ سال آینده استان صنعتی و پیشرفته‌ای خواهد بود که اگر ما محیط صنعت را مدیریت نکنیم این محیط تأثیر خود را بر استان خواهد گذاشت و ما برای این امور کلان که ثروت ایران است می‌بایست طراحی صحیح داشته باشیم که لازمه آن نظارت کاربردی است.

وی یادآور شد: آینده استان که یک استان پیشرفته در تجارت، ترانزیت، نفت و گاز و انرژی هسته‌ای است نیاز به نقشه و سندهای راهبردی کلان و تدوین و بروز رسانی مداوم برنامه‌ها و جذب اعتبارات لازم و نظارت بر حسن اجرای آن دارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در بسیاری از بخش‌ها هدف این است که گذشته و توسعه نا متوازن منطقه را جبران کنیم مثل جنوب استانمان با تأسیسات عظیم، نفت و گاز و شمال استان بی بهره از کسب و کار و درآمد پایدار، اما مهم‌تر از آن این است که طراحی خوب و آینده نگرانه داشته باشیم و بتوانیم ۴۰ سال آینده طرح‌های صنعتی را هم پیش بینی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433096

مهمترین اخبار ایران و جهان: