نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 14:02

وزارت نفت 2600 میلیارد تومان کار عام‌المنفعه در کهگیلویه و بویراحمد انجام داد

وزیر نفت گفت: تاکنون ۲۶۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد توسط وزارت نفت هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران وزیر نفت در آیین افتتاح پتروشیمی گچساران که با حضور رئیس جمهور انجام شد از برنامه‌های وزارت نفت در زمینه مسئولیت اجتماعی در مناطق نفت خیز یاد کرد و گفت: برنامه‌های خود را در این زمینه به خوبی جلو می‌بریم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۶۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد توسط وزارت نفت هزینه شده است گفت: تاکنون سابقه نداشته که به این اندازه هزینه برای کارهای عام‌المنفعه شده باشد.

اوجی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های پتروشیمی به رونق اشتغال کمک بزرگی می‌کنند یادآور شد: علاوه بر پتروشیمی گچساران پتروشیمی دهدشت نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد و تعداد زیادی نیز در آنجا مشغول به کار می‌شوند.

وزیر نفت با اشاره به فعالیت تعداد ۳۰۰۰ نفر در پتروشیمی گچساران یادآور شد: در فاز دوم این پتروشیمی و همچنین در میدان گازی مختار و سایر پروژه‌های دیگر نیز اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ وزارت نفت پروژه گازی مختار با ۴۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری است که عملیات لرزه‌ نگاری و اجرای آن از امروز آغاز می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1366208

مهمترین اخبار ایران و جهان: