نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 07:44

فعالیت ۲۰۱۶ نفرروز هلال احمر سوادکوه در طرح تابستانه امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: در طول اجرای طرح تابستانه ۲ هزار و ۱۶ نفر‌ روز فعالیت داوطلبانه با حضور نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر شهرستان در پایگاه‌های شهرستان انجام می‌شود.

وحید متانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، از طرح ملی امدادونجات تابستان ۱۴۰۲ سوادکوه با ۲ هزار و ۱۶ نفر‌روز فعالیت داوطلبی جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در فصل تابستان خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه همزمان با سایر شعب هلال‌احمر در سراسر کشور، طرح ملی امدادونجات تابستانه ۱۴۰۲ را با به‌کارگیری حداکثری توانمندی منابع انسانی، تجهیزات امدادی و لُجستیکی با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به هموطنان در حال انجام است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه، افزود: ۵ پایگاه و پست فعال و شبانه‌روزی  امدادونجات جاده‌ای سوادکوه در گدوک، دوگل، ارفع‌ده، جوارم و لَلِه‌بند با به‌کارگیری تیم‌های تخصصی امدادونجات در حوادث جاده‌ای، سیلاب، کوهستان و سایر حوادث را از اول تیرماه سال‌جاری آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بُروز هرگونه حوادث و سوانح احتمالی در سطح شهرستان و شهرستان‌های همجوار آماده  خدمات امدادی به حادثه‌دیدگان هستیم.

متانی، خاطرنشان کرد: در طرح ۹۶ روزه تابستانه امدادونجات که از اول تیرماه آغاز شده و تا سو مهرماه ادامه دارد، روزانه ۲۱ نفر در پایگاه‌های ۵ گانه شهرستان به همراه ۴دستگاه آمبولانس، ۳دستگاه خودروی کمک‌دار مجهز به تجهیزات نجات و رهاسازی  و یک دستگاه خودروی کمک‌دار  فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: در طول اجرای طرح تابستانه ۲ هزار و ۱۶ نفر‌ روز فعالیت داوطلبانه با حضور نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر شهرستان در پایگاه‌های شهرستان انجام می‌شود.

متانی، افزود: علاوه بر ارائه خدمات امدادی، پایگاه‌های گدوک و ارفع‌ده جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه دارای ظرفیت اسکان است  و آمادگی کامل برای بیتوته موقت هموطنان  و درراه‌ماندگان در زمان بحران‌های احتمالی را دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه، گفت: شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر استان و شماره تماس ۰۱۱۴۲۴۵۰۱۳۲ کشیک جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه به صورت ۲۴ ساعته آماده  پاسخگویی به هموطنان جهت خدمت‌رسانی است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364796

مهمترین اخبار ایران و جهان: