نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:50

محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم در هیئات مذهبی کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه هیأت‌های مذهبی، سخنرانان و مداحان در روز‌های تاسوعا و عاشورا در راستای محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی سوگواری‌های عاشقان اهل بیت(ع) عصمت و طهارت شور دیگری گرفته،  شهروندان با برپایی مراسم عزاداری در منزل، کوچه و خیابان ارادت خود را به سرور سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در خصوص برنامه ماه محرم؛ روز تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: امشب مراسم‌های عزاداری‌ در مساجد، حسینیه‌ و تکیه‌ها شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان‌ها برپا است.

وی با اشاره به راه‌اندزی قرارگاه محرم در ۱۰ نقطه شهر کرمانشاه، گفت: در این ایام در هر کدام از شهرستان‌ها نیز یک پایگاه فرهنگی برپا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: براساس ارزیابی‌ها صورت گرفته، امسال هیأت‌های مذهبی با استقبال خوبی روبه رو شده‌اند. 

وی با اشاره به ادامه برنامه‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: برنامه هیأت های مذهبی، سخنرانان و مداحان در راستای محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم خواهد بود.

احمدی، از برگزاری اجتماع عزاداران حسینی در سوم امام حسین (ع) در میدان غدیر خبر داد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1404908

مهمترین اخبار ایران و جهان: