نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 13:27

افزایش سهم مصاحبه در پذیرش معلم به کیفیت‌بخشی فرآیند کمک می‌کند

کرج- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: افزایش سهم مصاحبه در فرآیند پذیرش معلم می‌تواند به کیفیت بخشی در این زمینه کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی ظهر یکشنبه در بازدید از کانون‌های جذب و استخدام معلم البرز با اشاره به مدل جدید جذب و استخدام معلمان افزود: اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است که مرهون تلاش‌های همکاران در آموزش و پرورش است.

وی با بازدید از بخش‌های مختلف کانون‌های جذب و استخدام آموزش و پرورش استان البرز، گفت: افزایش سهم مصاحبه در فرآیند پذیرش معلم می‌تواند به کیفیت بخشی در این زمینه کمک کند.

نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: البته مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی، اولویت اول در جذب و استخدام معلم استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان است، اما با توجه به اینکه این دانشگاه در حال حاضر ظرفیت جبران نیروی کسری آموزش و پرورش را ندارد، استفاده از روش‌های جدید در جذب معلم می‌تواند به ارتقا آموزش و پرورش و کیفیت بخشی نیروی آموزشی کمک کند.

حدادی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی جدیت خاصی بر روی نیروهای ورودی به آموزش و پرورش دارد و این مسئله یکی از مسائل اصلی مطالبه شده از وزیر آموزش و پرورش در جلسات رأی اعتماد و پس از آن بود.

حدادی در انتها ضمن تشکر و تقدیر از همه عوامل دخیل در جذب و استخدام معلم در استان البرز، از آموزش و پرورش استان البرز برای انجام این فعالیت مهم قدردانی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417952