نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 11:24

قرآن و روضه سیدالشهدا(ع)، رسانه بزرگ خدا برای طرح ارزش های الهی

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: قرآن و روضه سید الشهدا(ع) رسانه بزرگ خدا برای طرح ارزش های فردی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری صبح سه شنبه در حسینیه رسانه که با حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار شد، اظهارکرد: ذات انسان الهی است و گرایش به ارزش های معنوی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن می خواهد با صرف هزینه شمع معنویت فطرت وجود انسان را خاموش کند که البته موفق نخواهد شد.

سالاری با تأکید بر اینکه شیطان کارهای ناشایست را برای انسان زینت می دهد، افزود: تقابل جبهه حق امروز بیشتر ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی با اشاره به شیوه های مختلف کار رسانه ای، ادامه داد: گاه باید چون حضرت مریم با سکوت کار رسانه ای کرد و زمانی نیز چون حضرت رسول (ص) در عید غدیر باید با فریاد کار فرهنگی و رسانه ای انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: به ویژه در مورد فضائل امیرالمؤمنین و اهل بیت (ع) حضرت پیامبر اعظم با فریاد و تکرار کار رسانه ای کردند.

سالاری با بیان اینکه نباید هیچ اتفاقی در حوزه رسانه شکوه و عظمت عزاداری ماه محرم را تحت الشعاع قرار دهد، گفت: محرم و عزاداری سید الشهدا (ع) شفای دردهای قلبی، روحی و اجتماعی است.

وی اظهارکرد: برای تحت الشعاع قرار دادن مراسم عزای امام حسین (ع) دشمن طرح های مختلفی را ریخته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: قرآن و روضه سید الشهدا (ع) رسانه بزرگ خدا برای طرح ارزش های فردی و اجتماعی است.

سالاری گفت: در حوزه عفاف و حجاب که اکنون نقطه درگیری ما با جبهه باطل است باید با ظرافت کار کرد.

وی با بیان اینکه اگر محاسن کلام اهل بیت (ع) را برای مردم بگوییم خواهند پذیرفت، بیان کرد: زیبایی های دین، سیره اهل بیت (ع) و قرآن را تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: وجه حمایتگری حضرت ابوالفضل (ع) را باید در رجز خوانی های ایشان دید که فرمودند حتی اگر دستم را قطع کنند دست از حمایت دین بر نمی دارم.

وی با بیان اینکه در فتنه ها باید به قرآن پناه برد، گفت: نهج البلاغه تفسیر سیاسی و اجتماعی قرآن و صحیفه سجادیه تفسیر عرفانی و معنوی قرآن است.

سالاری یادآور شد: دشمن با قرآن سوزی می خواهد غیرت مسلمانان را بسنجد و همچنین بین ادیان اختلاف به وجود آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1400652

مهمترین اخبار ایران و جهان: