نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 12:46

پیش ثبت نام ۲۲۲ نفر در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان

شهرکرد_فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ۲۲۲ نفر داوطلب در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان پیش ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۷۶ نفر مرد و۴۶ نفر زن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدالغنی صبح دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان شهرکرد، ضمن تقدیر از مشارکت و حضور پرشور داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم، در فضای رقابتی، با امنیت کامل و مشارکت حداکثری سرلوحه برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه است که همواره در تلاشیم با شفافیت، صداقت و روشنگری در راستای مشارکت حداکثری تمامی اقشار جامعه در انتخابات آتی گام برداریم.

وی افزود: همزمان با شروع پیش ثبت نام از تاریخ ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ تا روز دوشنبه ۲۲ مرداد رأس ساعت ۱۸ که پایان مدت زمان پیش ثبت نام بود، مطابق با آمار استخراج شده از سامانه جامع انتخابات تعداد ۲۲۲ نفر داوطلب در سامانه، پیش ثبت نام نموده که از این تعداد ۱۷۶ نفر مرد و۴۶ نفر زن بودند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به رده سنی داوطلبین که در انتخابات سال ۱۴۰۲ پیش ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد ۳۴ نفر بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۶۴ نفر بین ۳۵ تا ۴۰ سال، ۴۲ نفر بین ۴۰ تا ۴۵ سال، ۲۷ نفر بین ۴۵ تا ۵۰ سال، ۲۶ نفر بین ۵۰ تا ۵۵ سال، ۲۲ نفر بین ۵۵ تا ۶۰ سال، ۴ نفر بین ۶۰ تا ۶۵ سال، دو نفر بین ۶۵ تا ۷۰ سال و یک نفر بین ۷۰ تا ۷۵ سال سن داشت.

عبدالغنی در خصوص تحصیلات داوطلبان انتخابات که در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان پیش ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد ۴۱ نفر دکتری، ۱۵۲ نفر کارشناسی ارشد، سه نفر حوزوی و۲۶ نفر کارشناسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از داوطلبین ثبت نام شده در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان تعداد ۳۹ نفر سابقه ایثارگری دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441552

مهمترین اخبار ایران و جهان: