نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 22:31

اعزام روحانی و ارائه تسهیلات حمایتی هیئات مذهبی، دو برنامه مهم تبلیغات اسلامی در ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، برنامه این سازمان برای ایام ماه محرم را تشریح کرد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ماه محرم از فرصت های تبلیغی جهان اسلام است و سازمان تبلیغات اسلامی نیز ماموریت مشخصی برای اعزام مبلغین به نقاط مختلف استان دارد.

وی افزود: یکی از کارهایی که طی چندسال گذشته آغاز کردیم این بوده که به تمام کانون های جمعیتی، روحانی و مبلغان دینی اعزام کنیم. طی سال های گذشته سیاست گذاری کردیم تا به روستاهای بالای ۲۰ خانوار، روحانیون و مبلغان را به سطح شهرستان ها اعزام کنیم

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی ادامه داد: امسال این ماموریت محقق شده است و در ماه محرم ۱۴۰۲ در تمامی کانون های جمعیتی در حاشیه شهر، مساجد، حسینیه ها و... مبلغان مذهبی حضور دارند.

وی بیان کرد: دومین ماموریت ما ساماندهی هیئات مذهبی است و با کمک شورای هیئات مذهبی، مراسمات مختلف با یک سری تسهیلات حمایتی برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی که متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی هستند به سایت شورای هیئات مذهبی مراجعه کنند. به دلیل محدودیت در ارائه اقلام، هرچه سریعتر برای نام نویسی دریافت تسهیلات اقدام کنند تا طی روزهای آینده از این حمایت ها بهره مند شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1374096

مهمترین اخبار ایران و جهان: