نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 11:04

دیدار با برزیل و بلغارستان نقاط ضعف نوجوانان را برطرف می‌کند

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: حضور در مسابقات تدارکاتی باعث می‌شود اگر نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی‌پوشان والیبالیست نوجوان ایران که در اردوی برزیل حضور دارند روز چهارشنبه چهارم مرداد سومین تمرین توپی خود را پشت سر گذاشتند تا برای مسابقه تدارکاتی برابر برزیل آماده‌تر شوند.

محمد وکیلی سرمربی این تیم پس از پایان تمرین توپی اظهار کرد: چهار جلسه است که در برزیل تمرین می‌کنیم. در جلسه امروز، مسابقه فردا را شبیه‌سازی کردیم. فردا ساعت ۲۰ به وقت برزیل (۲:۳۰ بامداد جمعه به وقت تهران) با تیم میزبان بازی خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر دو جلسه تمرین توپی، دو آنالیز داشتیم. فردا یک جلسه تمرینی کوتاه یک ساعته و یک جلسه آنالیز خواهیم داشت. مسابقات تیم برزیل و بلغارستان را بررسی کرده‌ایم چرا که پس از مسابقه با برزیل با بلغارستان بازی خواهیم کرد و روز بعد با تیم جوانان سائو پائولو مسابقه داریم.

سرمربی تیم نوجوانان ادامه داد: این تیم جوانان فردا با بلغارستان بازی خواهد کرد و بازی‌هایشان را بررسی می‌کنیم. شرایط خوب است و بازیکنان در فرم ایده آل قرار دارند.

وکیلی با تاکید بر این که دیدارهای تدارکاتی در برزیل به تیم ایران کمک خواهد کرد تا با نقاط ضعف و قوت خود چند روز مانده به مسابقات قهرمانی جهان آشنا شود، گفت: امیدوارم در آن مسابقات نقطه ضعفی نداشته باشیم و بتوانیم از دیدارهای دوستانه برای بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس خود در رقابت‌های پیش رو به نحو احسن استفاده کنیم. این تورنمنت به ما کمک می‌کند تا در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1408252

مهمترین اخبار ایران و جهان: