نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 10:56

آنچلوتی: مقابل منچستریونایتد متعهدانه بازی کردیم/ کاسمیرو هنوز یک رئالی است!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل منچستریونایتد ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پی برتری 2 بر صفر صبح امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) شاگردانش مقابل منچستریونایتد در دیداری دوستانه در چارچوپ تور پیش‌فصل آمریکا گفت: بازی خوبی بود. ما در نیمه اول بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. بازیکنان ما در زمین ارتباط خوبی با هم داشتند و خیلی خوب هم دفاع کردند. در نیمه دوم هم رویکرد خوبی داشتیم و متعهدانه بازی کردیم. از عملکردمان در این بازی راضی هستیم.

وی در ادامه ضمن تمجید از گلزنان تیمش در این دیدار اظهار داشت: گل بلینگام کیفیت بازی او را نشان می‌دهد. او در زمان مناسبی از خط میانی به خط حمله اضافه می‌شود. گل‌هایی مانند گل خوسلو را هم خیلی اوقات نمی‌بینید. او نیازی به اعتماد ندارد، چون ما با امضای قرارداد به او اعتمادمان را نشان دادیم. ما می‌دانیم که خوسلو چطور می‌تواند به تیم کمک کند. او یک تمام‌کننده عالی است.

کارلتو همچنین درباره بال برزیلی‌اش گفت: وینیسیوس خوب کار می‌کند، او پستی را که در آن بازی می‌کند، دوست دارد و به نظرم عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه کرد. وقتی وینیسیوس مرکزی‌تر بازی می‌کند، به دروازه نزدیکتر می‌شود و خطرناک‌تر است.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها که در این بازی با شاگرد پیشین خود روبه‌رو شد، در تمجید از او خاطر نشان کرد: ما کاسمیرو را خیلی دوست داریم. از دید ما او هنوز هم بازیکن رئال مادرید است! او اسطوره باشگاه رئال مادرید است.

آنچلوتی در پایان درباره استفاده نکردن از کورتوا در این دیدار گفت: کورتوا کمی درد داشت و ریسک کردن درباره او منطقی نبود. تیبو در بازی بعدی (مقابل بارسا) بازی خواهد کرد. آردا گولر هم به‌زودی بازی خواهد کرد.  

رئال مادرید روز یکشنبه در سومین بازی دوستانه خود در پیش‌فصل آمریکا، به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1408452

مهمترین اخبار ایران و جهان: