نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 08:45

پروژه چند ساله پارک بانوان کازرون تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه پارک بانوان با مساحت حدود ۴۰ هزار متر مربع با الگوبرداری از باغ ایرانی و سردری با بنای تاریخی زیبا که چندین سال است از کلنگ‌زنی آن می گذرد، تا کنون به بهره‌برداری نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، این‌ پارک در ضلع جنوبی پارک معلم  شهر کازرون قرار داشته تلاش شهرداری کازرون جهت بهره برداری از پارک بانوان ادامه دارد.

این‌ پروژه به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی به شمار می رود‌ که با پیگیری ها و نظارت مستقیم شهردار کازرون، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

رضا نوذری  شهردار کازرون در مورد پیشرفت فیزیکی پروژه پارک بانوان با بیان اینکه پروژه احداث شده بدون وقفه در حال انجام است، گفت: جهت بهره برداری از این پارک هم اکنون سه اکیپ از واحد عمران و تاسیسات شهرداری در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به این موضوع که  نیمی از جمعیت شهر را بانوان تشکیل می دهند افزود: توسعه فضای سبز شهری در روحیه و نشاط خانواده ها تاثیر بسزایی دارد و با برنامه ریزی که انجام داده ایم سعی می کنیم  این پارک تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: اجرای پارک بانوان بر اساس اصول طراحی معماری ایرانی اسلامی و الگو برداری از باغ ایرانی انجام شده است و توجه ویژه ای به الگوهای معماری بومی در طراحی بناهای آن انجام گرفته که با بهره برداری از آن بانوان می توانند از این فضای زیبا و امن استفاده بهینه نمایند.

به گفته شهردار کازرون از جمله فعالیت های عمرانی صورت گرفته در این پارک می توان به  محوطه سازی، اجرای آبنما، موزاییک فرش پیاده رو، بتن ریزی، احداث سرویس بهداشتی، کاشت چمن و درخت  اشاره کرد.

نوذری در پایان‌ اضافه کرد: مجموعه شهرداری در جهت رفاه حال مردم‌ و همچنین تسریع در روند پروژه های عمرانی در حال انجام، از هیچ‌ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتگو: طیبه خسروی

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425108

مهمترین اخبار ایران و جهان: