نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 16:20

بازدید استاندار و معاون سیاسی استانداری زنجان از دفتر استانی تسنیم + تصاویر

به مناسبت روز خبرنگار، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به مناسبت روز خبرنگار محسن افشارچی استاندار زنجان به همراه ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و با مدیر و خبرنگاران تسنیم استان زنجان گفت‌وگو کرد.

محسن افشارچی در این بازدید ضمن تقدیر از اطلاع رسانی خوب تسنیم در جامعه گفت: تسنیم به خوبی توانسته خدمات بارز نظام را به آحاد مردم اطلاع رسانی کند.

وی گفت: فرقی ندارد کدام دولت سرکار باشد مهم این است خدمات انجام شده توسط دولت‌ها، جزو کارنامه مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار زنجان، خبرگزاری تسنیم را بازوی اطلاع‌رسانی انقلاب دانست و گفت: این روز را به مجموعه خبرگزاری تسنیم و خبرنگاران زحمتکش این رسانه تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تسنیم همواره همراه دولت سیزدهم است و خدمات این دولت را به مردم منعکس می‌کند، گفت: وجود خبرگزاری‌های همانند تسنیم، این اجازه را به رسانه های دشمن نمی‌دهد که برخی اخبار جامعه را وارونه منعکس کنند.

روز خبرنگار , استانداری زنجان , روز خبرنگار , استانداری زنجان , روز خبرنگار , استانداری زنجان ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1432496

مهمترین اخبار ایران و جهان: