نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 21:59

میز خدمت قضایی در مسجد گلشن گرگان برپا شد

گرگان-رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هیئتی از اعضای شورای قضایی استان در جمع نمازگزاران مسجد گلشن گرگان حاضر شده و مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی آنان را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی در این دیدار اظهار کرد: این دیدارها در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای پیگیری حقوق عمومی در محله‌ها با محوریت مساجد است.

وی افزود: ایجاد بستر برای دسترسی راحت تر مردم به مسئولان قضائی استان و بررسی میدانی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی محلات از اهداف این دیدارها در مساجد است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در مسجد گلشن نیز مشکلات محله بررسی و پرونده حقوق عامه در دادستانی مرکز استان برای مطالبه حقوق عامه از دستگاه‌های مرتبط برای رفع این مشکلات تشکیل شد.

وی افزود: در این میز خدمت در مسجد درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضائی متقاضیان، پیگیری و دستورهای قضائی متناسب صادر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پیگیری‌های انجام شده برای درخواست‌های مردمی ارائه شده در میز خدمت، در سامانه سامع قوه قضائیه درج می‌شود و افراد می‌تواند از نتیجه پیگیری درخواست‌هایی که مطرح کرده‌اند، مطلع شوند.

دادستان مرکز استان، معاونان قضائی رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان نیز در میز خدمت قضائی حضور داشتند و پاسخگوی مردم بودند.

ورود رئیس کل دادگستری استان به مشکل ۱۸ ساله تعدادی از مراجعه کنندگان که از آزادشهر خود را به میز خدمت دادگستری رسانده بودند و کمک به بازگشت به مدرسه یک کودک با دستور دادستان از جمله پیگیری‌های تقاضاهای مراجعان در این دیدار مردمی بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431252

مهمترین اخبار ایران و جهان: