نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 17:10

«جهاد تبیین» راهبرد خبرنگاران مقابل هجمه‌های دشمنان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هجمه تبلیغاتی منفی بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران در رسانه‌های غربی و استکبار شاهد هستیم که برای جلوگیری از این اتفاقات خبرنگاران موظف هستند جهاد تبین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، اظهار کرد: خبرنگاری از آن دست حرفه‌هایی است که نسبت به جامعه مسئولیت دارد و با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است.

وی با بیان اینکه حقیقت‌گویی یکی از رسالت‌های خبرنگاران است، تصریح کرد: واقعیت این است که هجمه تبلیغاتی منفی بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران در رسانه‌های غربی و استکبار شاهد هستیم که برای جلوگیری از این اتفاقات خبرنگاران موظف هستند جهاد تبیین کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم با مراکز زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم رابطه مستقیم دارند، عنوان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند پل ارتباطی میان مردم و دانشگاه باشند و نقاط قوت و ضعف را منعکس کنند.

وی از توجه ویژه خبرنگاران فارس قم به حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: تلاش ما این است که خدمات جامعی را در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه دهیم و در این عرصه اطلاع‌رسانی اقدامات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مصری تصریح کرد: رسالت ما در دانشگاه علوم پزشکی ارتقای سلامت هم‌استانی‌های عزیزمان است و طی 21 ماه اخیر اقدامات مثبت مختلفی در حوزه سخت‌افزاری انجام شده و از این پس در حوزه نرم‌افزاری نیز کارهای ویژه دنبال خواهد شد.

همچنین، مجید اصغری رئیس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه ارتقای بهداشت جامعه در حوزه فردی و اجتماعی در دستور کار است، عنوان کرد: برای تامین سلامت زائران اربعین به ویژه مهمانانی که از دیگر کشورها در شهر مقدس قم حضور خواهند داشت، برنامه‌ریزی ویژه دنبال خواهد شد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440352

مهمترین اخبار ایران و جهان: