نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 19:04

دانشگاه آزاد، بزرگترین مجموعه دانشگاهی استان زنجان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان طی سالهای اخیر با اقبال عمومی از سوی داوطلبان مواجه شده است و این دانشگاه در سطح استان بزرگترین مجموعه دانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد نقیلو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در بازدید از خبرگزاری فارس اظهار کرد: سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تعامل با رسانه‌هاست و براین امر واقف هستیم که رسانه‌ها می توانند به عنوان کمک کار مجموعه دانشگاه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: یکی از افتخارات بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه تحصیل بخش بزرگی از تحصیل کردگان در واحدهای و مراکز این دانشگاه در سطح استان است.

وی ادامه داد: استان زنجان حدود یک میلیون جمعیت دارد و دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از ابتدای تاسیس حدود 200 هزار فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی تحویل جامعه داده است.

نقیلو تصریح کرد: اغلب خانواده‌های استان زنجان با دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط هستند یا بعنوان دانشجو مشغول به تحصیل هستند و یا از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به فراز و فرودهای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تاسیس با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بوده است و در مقطعی متاسفانه عده‌ای کمر همت به نابودی این دانشگاه بسته بودند که دانشگاه آزاد اسلامی از این بی‌مهری‌ها هم بسیار دیده است و همچنان در اوج ایستاده است.

وی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با 15 هزار دانشجو در سطح استان و 10 هزار دانشجو در سطح شهر زنجان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان زنجان است.

نقیلو به وضعیت پذیرش دانشجو طی سال های اخیر اشاره کرد و اظهار کرد: از سال 1398 روند پذیرش دانشجو در واحدهای استان از جمله واحد زنجان با افزایش مواجه بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به ثبت نام داوطلبان برای سالتحصیلی جدید گفت: داوطلبان ثبت نام برای رشته‌های غیرپزشکی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در زنجان با شماره تلفن‌های 33114403 - 33114404 - 33114405 تماس بگیرند و یا به آدرس این واحد دانشگاهی واقع در بلوار دانشجو - جاده اراضی پائین کوه - ساختمان شهید سلیمانی - معاونت آموزشی مراجعه کنند.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438796

مهمترین اخبار ایران و جهان: