نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 10:32

خلاء کارهای فرهنگی در یاسوج؛ بیلبوردهای تبلیغاتی در خدمت آرایشگاه‌های زیبایی

تابلوهای تبلیغاتی بیشتر از آنکه در خدمت تبلیغات و اطلاع‌رسانی بخش فرهنگی باشد در خدمت آرایشگاه‌های زنانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دشمن سال‌ها است از طریق تهاجم فرهنگی سعی در ضربه زدن به کشور را دارد و موضوع تهاجم فرهنگی به اندازه حائز اهمیت است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر موضوع تهاجم فرهنگی تاکید دارند.

در این شرایط که دشمن علاوه بر حوزه اقتصادی سعی دارد از بخش فرهنگی به کشور آسیب‌های جبران ناپذیری وارد کنند نیاز به کار در حوزه فرهنگی بیشتر احساس می‌شود.

در استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم شرایط و آسیب‌های فراوانی که متحمل شده و مواردی که در کمین است می‌طلبد کار فرهنگی بیشتری انجام شود اما انطور که از دستگاه‌های فرهنگی انتظار می‌رود در این حوزه کار شاخص و تحول‌زایی انجام نداده‌اند.

یکی از این کارهای فرهنگی نصب تابلوها و تبلیغ از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی است، هر چند انجام کارهای فرهنگی را نمی‌توان تنها محدود به بیلبوردهای تبلیغاتی کرد و بخش فرهنگ تشنه کار میدانی است، اما استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از راه‌های انجام کار فرهنگی است.

یاسوج شهری است که تابلوی اعلانات امور فرهنگی ندارد اگر هم داشته باشد در مکان‌های قرار دارد که کمتر در معرض دید عموم قرار دارد و آن دسته تابلوها که در معرض دید عموم است خبری از کار فرهنگی در آن نیست.

بیلبوردهای تبلیغاتی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از آنکه در خدمت حوزه فرهنگی باشد در خدمت آرایشگاه زیبایی است و عملا کار فرهنگی در سطح مرکز استانی که پیشانی شهر است آنطور که انتظار می‌رود انجام نمی‌گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397008

مهمترین اخبار ایران و جهان: