نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 10:44

برپایی دوره معرفتی بصیرتی خط امام (ره) دانشجویان مازندران

ساری- دوره معرفتی بصیرتی خط امام (ره) با همت بسیج دانشجویی سپاه کربلا و حضور ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه های سراسر مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح یکشنبه در حاشیه برپایی دوره معرفتی و بصیرتی خط امام راحل اظهار داشت: این طرح یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمندی است که ضرورت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که جوانان بسیار خوب با شور و نشاط در این دوره معرفتی حضور دارند، توانمند سازی و پرداختن به مبانی ارزشی را یکی از موضوعات مهم دانست و گفت: این مسئله در حوزه دانشجویی مورد نیاز است.

سید امیر سادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا نیز با اشاره به اینکه دوره معرفتی بصیرتی خط امام راحل بسیج دانشجویی در استمرار دوره‌های سال‌های گذشته برپا شده است افزود: این دوره برای آموزش معارف و مبانی انقلاب اسلامی برپا شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره دانشجویی ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های مختلف حضور دارند، گفت: باید دانشجویان در حوزه مبانی تقویت شوند تا با شناخت عمیق‌تر و وسیع‌تر در حوزه دانشگاه‌ها نقش آفرینی کنند.

ساداتی گفت: همچنین تلاش شده با برپایی کلاس‌های مجزا مجموعه‌ای از مباحث را در حوزه معرفتی و شناختی در حوزه انقلاب اسلامی ارائه دهیم زیرا شناخت عمیق‌تر در زمینه انقلاب اسلامی نقش آفرینی افراد را جهت دهی و تخصصی‌تر می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428208

مهمترین اخبار ایران و جهان: