نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 08:47

پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اسکان در محلات هدف باف فرسوده آذربایجان غربی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: صاحبان املاک در بافت فرسوده استان که نسبت به نوسازی مسکن اقدام کرده اند، می توانند تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن، را دریافت نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلال تقی دخت در این رابطه افزود: مبلغ این وام برای واحدهای مسکونی کلانشهرها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها ۹۰۰ میلیون ریال به صورت قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: وام ودیعه مسکن، یکی از تسهیلاتی است که با هدف نوسازی ساختمان ها در بافت فرسوده کشور در نظر گرفته شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

تقی دخت افزود: طی ۲ سال اخیر تاکنون برای تعداد ۲ هزار و ۲۸۷ واحد مسکونی در قالب نوسازی واحدهای مسکونی محلات هدف بافت‌های فرسوده در طرح بازآفرینی شهری پروانه ساختمانی صادر گردیده است. 

وی اضافه کرد: بخشی از تعهدات و تکالیف نهضت ملی مسکن، نوسازی مسکن در حوزه بازآفرینی شهری بوده و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر و سریع تر این طرح در نظر گرفته است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428096

مهمترین اخبار ایران و جهان: