نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 23:43

مردمی بودن مسئولان و مدیران باید در عمل اثبات شود

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مردمی بودن مسئولان و مدیران باید در عمل اثبات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان با محوریت «امر مردمی سازی دولت» که با حضور دستیار رئیس جمهور و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به تعیین چهار شاخصه از سوی مقام معظم رهبری در خصوص مردمی بودن مسئولان، افزود: توصیه‌های رهبری متوجه تمامی مسئولان بوده و با عمل به این توصیه‌ها توسط مدیران، می‌توان دولت را مردمی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولین روحیه خدمتگزاری به مردم داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان با اعتماد و اعتقاد به اراده مردم و در راستای عمل به سیره ائمه اطهار، در توجه به محرومین و مستضعفین جامعه پیشگام باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین داشتن روحیه مردمی و انس و ارتباط با مردم را یکی دیگر از شاخصه‌های مسئولان معرفی کرده و افزود: مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص مردمی بودن مسئولان، باید در بدنه دولت ساری و جاری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم، مردمی سازی دولت در ساختار و نهادینه کردن این امر در بدنه دولت است.

جعفر ذوالفقاری افزود: در راستای اجرای طرح مردمی سازی دولت، دستیاران و افراد مرتبط با این طرح در فرمانداری‌های آذربایجان غربی در حال شناسایی و معرفی هستند.

وی در ادامه، امر مردمی سازی دولت را یک کار ویژه از سوی دولت سیزدهم معرفی کرده و یادآور شد: آذربایجان غربی یکی از اولین استان‌های کشور می‌باشد که امر مردمی سازی دولت را در سطح استان اجرایی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین با ابراز امیدواری در خصوص تداوم پیشرو بودن استان در اجرای طرح مردمی سازی دولت، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم یک دولت مردمی و انقلابی بوده و همواره تبیین جایگاه مردم در این دولت دنبال می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276196