نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:52

مشارکت ۶۷ انجمن علمی در برگزاری جشنواره «حرکت»

اردبیل- معاون فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ۶۷ انجمن علمی و تحقیقی دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره استانی «حرکت» حضوری فعال داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فنی‌اصل عصر سه‌شنبه در آئین اختتامیه جشنواره «حرکت» در اردبیل اظهار کرد: شانزدهمین دوره این جشنواره به صورت دانشگاهی در ۹ دانشکده استان برگزار شد تا برگزاری ۹ نمایشگاه را با کیفیتی مناسب در این دانشگاه شاهد باشیم.

وی جشنواره «حرکت» را جشنواره ارزشمند در معرفی توانمندی‌های دانشجویان در حوزه‌های علمی، فناورانه، دانش‌بنیان و حمایت از انجمن‌های علمی، پژوهشی دانشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: ۶۷ انجمن علمی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری این رویداد استانی نقش‌آفرینی داشتند.

معاون فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: بیش از ۸۰۰ برنامه در مرحله استانی اجرا شد تا شاهد معرفی نفرات برتر در قالب ۹ نمایشگاه برپا شده باشیم.

فنی‌اصل افزود: مرحله بین‌المللی این جشنواره سی‌ام اردیبهشت تا دوم خرداد در استان مازندران برگزار خواهد شد که امیدواریم در آن رویداد نیز انجمن‌های علمی استان اردبیل درخشش خوبی را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آنچه که دانشگاه محقق اردبیلی امروز بر آن متمرکز شده تقویت و حمایت از انجمن‌های علمی، تحقیقی و پژوهشی است چرا که اصلی‌ترین مأموریت دانشگاه‌ها در کنار فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری پشتیبانی از گروه‌ها و انجمن‌های علمی است تا رویش‌های جدیدی را در این حوزه شاهد باشیم.

فنی‌اصل اضافه کرد: جشنواره «حرکت» در دانشگاه‌ها زمینه بروز و ظهور استعدادهای دانشجویان را فراهم می‌آورد و ما می‌توانیم نفش‌آفرینی آنها را در این بخش به عینه شاهد باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در سطح بین‌المللی و ملی نیز انجمن‌های علمی را به نحوی حمایت و پشتیبانی کنیم تا درخشش آنها را در چنین رویدادهایی شاهد و ناظر باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200952

مهمترین اخبار ایران و جهان: