نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 07:53

مراسم بزرگداشت هشتمین سالروز شهادت سردار حاج حمید محمدرضایی در قزوین برگزار می‌شود

مراسم هشتمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج حمید محمدرضایی و یادبود برادر شهیدش جانباز علی محمدرضایی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شهید حمید محمدرضایی فرزند منصور یکم مهر ماه سال ۱۳۵۰، در شهر شال از توابع استان قزوین به دنیا آمد. سال ۱۳۶۸ ازدواج کرد و دارای ۲ پسر و یک دختر بود.

وی عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ضمن حضور در عملیات های مختلف در طول دفاع مقدس، شهریور سال ۹۰ برای مقابله با گروهک تروریستی پژاک به مناطق غربی اعزام شد.

با آغاز بحران سوریه در سال ۱۳۹۱ به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم عازم سوریه شد. در سال ۱۳۹۳ با سمت مسئول عملیات تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین و با درجه سرهنگ تمامی بازنشسته شد، اما مجددا سال ۱۳۹۴ و داوطلبانه عازم سوریه شده و سرانجام ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در درگیری با تکفیری های داعش در سوریه مفقودالاثر گردید. پس از گذشت ۴ سال سرانجام پیکر مطهرش در اسفند سال ۱۳۹۷ شناسایی شد.

در هشتمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج حمید محمدرضایی، مراسم یادبود آن شهید بزرگوار و برادر شهیدش جانباز علی محمدرضایی در قزوین برگزار می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسگری(ع) واقع در فلکه دوم شهرک کوثر قزوین برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1207752

مهمترین اخبار ایران و جهان: