نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 13:14

ارسال طرح تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری برای شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گزارش نهایی تحقیق و تفحص در شهرک شهید کشوری در جلسه علنی شورای شهر قرائت و برای شهرداری ارسال شد تا اگر شهرداری توضیحاتی دارد، ارائه کند و در صورتی که تخلفی اتفاق افتاده پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سال گذشته به‌دنبال مطرح شدن بعضی مشکلات از سوی ساکنان شهرک شهید کشوری درباره کامل نشدن زیرساخت‌های این شهرک و صدور پروانه ساختمانی مغایر با ضوابط، شورای اسلامی شهر اصفهان تصمیم گرفت طرح تحقیق و تفحص را با حضور هفت نفر از اعضای شورا اجرا کند.

وی با بیان اینکه انجام طرح‌های تحقیق و تفحص، طبق قانون، سه ماه زمان نیاز دارد که با توجه به حجم بالای اطلاعات درخواست شده از شهرداری، زمان اجرای طرح تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری تمدید شد، افزود: گزارش نهایی این طرح پس از تأیید در کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان، روز هفدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه علنی شورا مطرح شد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که موارد لازم درباره طرح تحقیق و تفحص از سوی شهرداری ارائه و دوباره در صحن علنی شورا مطرح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هدف از اجرای طرح تحقیق و تفحص بررسی اشتباهات و تخلفات احتمالی و رفع مشکلات شهروندان است، ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص شهرک شهید کشوری به کسانی که در زمینه تأمین خدمات آن فعالیت داشتند مربوط می‌شود و به خدمات و ساکنان آن ارتباطی ندارد، بنابراین موضوع این است که تمام فعالیت‌ها طبق قانون انجام شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: چنین به‌نظر می‌رسد که در زمینه صدور پروانه ساختمانی و تکمیل زیرساخت‌ها همچون شبکه دفع آب‌های سطحی، شبکه‌های خدماتی، آسفالت، فضای سبز و فضای آموزشی با کمبودهایی مواجه هستیم که در آینده تکمیل خواهد شد.

نورصالحی با اعلام اینکه گزارش نهایی تحقیق و تفحص در شهرک شهید کشوری در جلسه علنی شورا قرائت و برای شهرداری ارسال شده است، گفت: مقرر شد که اگر شهرداری توضیحاتی دارد، ارائه کند و در صورتی که تخلفی اتفاق افتاده پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان  تأکید کرد: تحقیق و تفحص فقط از شهرک شهید کشوری انجام شده است و در حال حاضر نیز موردی به‌غیر از آن در دستور کار شورای اسلامی شهر اصفهان نیست.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1197596

مهمترین اخبار ایران و جهان: