نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 05:01

ظرفیت‌سازی بیش از 82 هزار پورت تلفن ثابت و ADSL در بانه

مدیر مخابرات منطقه کردستان از وجود ۸۲ هزار و ۱۹۴ پورت تلفن ثابت و adsl در شهرستان بانه خبر داد و گفت: از این آمار تعداد ۷۲ هزار و ۷۵۲ پورت آن به مشتریان واگذار شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یانه با اشاره به اینکه دو سرویس تلفن ثابت و ADSL همواره مورد استقبال مخاطبان و مشتریان قرار دارد افزود: در همین راستا پروژه‌های مختلفی برای توسعه و ظرفیت‌سازی خطوط تلفن ثابت و پورت‌های اینترنت در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: پروژه‌های توسعه‌ای قابل توجهی در شهرستان بانه اجرا شده است که ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های مخابراتی، رضایتمندی و جلب اعتماد بیش از بیش مشتریان را فراهم آورده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر۵۶ هزار و۸۵۰ خط تلفن ثابت در شهرستان بانه وجود دارد که تعداد ۵۱ هزار و ۲۱۱ مورد آن به مشتریان واگذار شده است.

حکمت با اعلام اینکه مشتریان سرویس ADSL به منظور انجام امورات دیتا محور از جمله کسب و کارهای اینترنتی، آموزش‌های آنلاین و … از سرویس اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند خاطرنشان ساخت: در همین راستا ۲۵ هزار و ۳۴۴ پورت ADSL در این شهرستان ظرفیت‌سازی شده است که تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۱ پورت آن به متقاضیان ارائه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس فوق اشاره کرد و گفت: به منظور تامین و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان در سال جاری تعداد ۳۲ پورت ADSL در محدوده پمپ بنزین شهرستان بانه از نواحی شهری و تعداد ۴۲ خط تلفن ثابت در روستای برویشکانی از نقاط روستایی این شهرستان ظرفیت‌سازی و توسعه داده شده است.

وی یادآرشد: برنامه‌ها و پروژه‌های دیگری در حوزه تلفن ثابت، دیتا و تلفن همراه برای نقاط شهری و روستایی شهرستان بانه تدوین شده است که بر اساس برنامه زمان‌بندی و تامین تجهیزات لازم اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234452

مهمترین اخبار ایران و جهان: