نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 11:48

پیگیری برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در لرستان

خرم‌آباد- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پیگیری برای رفع مشکل اشتغال، مسکن و ... خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و ... لرستان با حضور مدیران عالی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز افتخار پیدا کردیم که خدمت مردم غیور و دلاور استان لرستان برسیم، هم برای سفر استانی و رسیدگی به امور خانواده‌های عزیز که میز خدمت در این رابطه در خرم آباد و بعضی از شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و هم در کنگره شهید بروجردی نیز حضور پیدا خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: همچنین افتخار پیدا کردیم که در مزار و یادمان شهدای جاویدالاثر خرم آباد که این شهرستان ۵۲ شهید جاویدالاثر دارد، حضور پیدا کنیم، همچنین از این یادمان که ایجاد شده بازدید کردیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به خدمات جاری بنیاد شهید در عرصه‌های مختلف اشتغال، مسکن، تسهیلات و… گفت: معمولاً در سفر استانی با مدیران عالی استانی اینها را با هم مروری می‌کنیم که به طور مثال لرستان وضعیتش نسبت به بقیه کشور به چه صورت است.

قاضی زاده هاشمی، گفت: در حوزه‌هایی که مشکلات و عقب ماندگی‌هایی وجود دارد، با مدیران عالی استان‌ها هم پیمان می‌شویم تا جبران شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1229652

مهمترین اخبار ایران و جهان: