نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 15:44

بارگیری 27 هزار تن گندم وارداتی از بندر بوشهر

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ورود کشتی حامل 27 هزار تن گندم به بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی شهابی معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به ورود کشتی حامل 27 هزار تن گندم به بندر بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از 15 هزار تن از این محموله توسط ناوگان باری استان بوشهر به سیلو و انبارهای استان بارگیری شده است.

وی افزود: این محموله گندم از روسیه وارد استان بوشهر شده است و تاکنون حدود 60 درصد آن به سیلوهای استان انتقال داده شده است و با توجه به فعالیت شبانه روزی ناوگان باری این استان، مابقی نیز در کوتاهترین زمان تخلیه خواهد شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: تاکنون بیش از 600 سرویس کامیون در تخلیه این محموله به سیلوهای استان مشارکت داشته که با تخلیه کل محموله تعداد سرویس‌ها به بیش از یک‌هزار سرویس خواهد رسید، ضمن اینکه در ادامه از توان ناوگان حمل و نقل استان برای جابجایی بخشی از این محموله به مقاصد موردنظر در سایر استان‌ها استفاده می‌شود؛ این امر می‌تواند باعث رونق این ناوگان شود.

مهدی شهابی با اشاره به اینکه سال گذشته 8 میلیون و 700 تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور بارگیری شد، اعلام داشت: تعداد ناوگان باری استان بوشهر 3 هزار و 300 دستگاه است و این امر اشتغال 5 هزار نفر را فراهم کرده است. میانگین عمر ناوگان باری استان بوشهر 13 سال است که نسبت به متوسط کشوری وضعیت مطلوبی دارد.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1214052

مهمترین اخبار ایران و جهان: