نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 21:16

طرح‌های توسعه‌ای درمانی البرز به صورت ویژه پیگیری می‌شود

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: استانداری به صورت ویژه پیگیر پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای درمانی استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری در آئین بهره برداری از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوق تخصصی البرز
با تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم از زحمات شبانه روزی کارکنان بخش‌های درمانی که همیشه در شرایط سخت خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کرده و در صف اول ارائه خدمت بوده اند، تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: برای داشتن سلامت، تجهیزات، امکانات پزشکی و نیروهای متخصص لازم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تجهیزات پزشکی از نیازهای حوزه درمان است و وظیفه تک تک ماست که به این مهم توجه کنیم و پیگیر رفع نیازها و مشکلات باشیم.

وی افزود: با تلاش و کوشش و نوآوری‌های جوانان عزیز شاهد دستاوردهای خوبی در بخش تأمین تجهیزات پزشکی هستیم که این اقدامات بسیار ارزشمند است.

ولی پوری با اشاره به اقدامات و حمایت‌های دولت از بخش درمان بیان داشت: دولت همواره توجه ویژه ای به سلامت مردم و بهره گیری از امکانات داخلی داشته و بر اساس نیاز کشور نسبت به تأمین تجهیزات و داروهای مورد نیاز از خارج از کشور نیز اقدام کرده است.

ولی پوری افزود: استان البرز نیازهای زیادی بخصوص در حوزه بهداشت و درمان دارد. استاندار و مجموعه استانداری همواره پیگیر پروژه‌ها و اقدامات هستند و تلاش شبانه روزی همه ما در تحقق این نیازها ضروری و لازم است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد ارتقا تخت‌ها و توسعه بخش مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان هستیم و لازم میدانیم از زحمات مدیریت و کارکنان و تمامی کسانی که در توسعه و ارتقای تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان گام برداشتند تشکر و قدردانی کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214696

مهمترین اخبار ایران و جهان: