نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 18:19

اجتماع عزاداران در سالروز شهادت امام صادق (ع) در مسجد جامع ملایر

همدان- مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجتماع عزاداران در مسجد جامع ملایر با سخنرانی سید حسین مومن از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های عزاداری این امام همام در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از برپایی دسته جات عزاداری در سالروز شهادت امام صادق (ع) خبر داد و گفت: حرکت دسته جات عزاداری ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل دفتر امام جمعه شروع و سپس اجتماع عزاداران در مسجد جامع ملایر سخنرانی سید حسین مؤمن از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه گفتگو با بیان اینکه بیش از یکصد مسجد و هیئت شهرستان ملایر مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق را خواهند داشت تصریح کرد: همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن به نیت امام صادق (ع) در مساجد شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: نشست با جوانان با موضوع پاسخ به شبهات از کلام امام صادق (ع) از برنامه‌های ایام شهادت امام صادق (ع) در ملایر است.

این مسئول به فعالیت تبلیغی ۶۰ روحانی و ۳۰ مداح نیز در ایام شهادت امام صادق (ع) نیز اشاره کرد و گفت: انتشار محتواهای از احادیث امام صادق (ع) در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214308

مهمترین اخبار ایران و جهان: