نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 13:18

ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل دشمنان تسلیم نمی شود

شیراز- نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت ائمه اطهار (ع) هیچ وقت تسلیم دشمنان نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام صبح سه‌شنبه در مراسم صبحگاه مشترک و الحاق تجهیزات نوین به تیپ ۵۵ هوابرد شیراز بیان کرد: مأموریت ۳۶۰ درجه دور کره زمین نشان داد که ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی پیشرو بوده و هیچگاه در مقابل دشمنان کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: یکی از افتخاراتی که در کشور در تاریخ به ثبت رسید انجام موفق عملیات ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود که توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی افزود: ارتش توانست خواسته قرآن کریم مبنی بر توانمند شدن در مقابل دشمنان اسلام را محقق کند.

امام جمعه شیراز بیان کرد: مراسم الحاق ادواتی که در طول تاریخ نیازمند بودیم تا از کشورهای دیگر وارد کنیم و امروز به دستور قرآن کریم و برای عزت اسلام و ایران شما به دست خودتان در مجموعه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی تولید می‌کنید و خود شما پرسنل شریف، عزیز و نیروهای سربلند ارتشی آن‌ها را به کار می‌گیرید و آبرو و عظمت برای ایران و ایرانیان آفریده‌اید.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: دشمن برای فروش برخی از ادوات نظامی از کشور باج خواهی می‌کرد اما امروز ایران به جایگاهی رسیده که نه تنها باج به دشمنان نمی‌دهند بلکه در عرصه تولید ادوات نظامی جز کشورهای برتر در جهان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1233152

مهمترین اخبار ایران و جهان: