نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 12:01

گذر زمان به نفع اسلام و انسانیت در حال رقم خوردن است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه گذر زمان به نفع اسلام و انسانیت در حال رقم خوردن است، گفت: دولت سیزدهم توفیقاتی داشته که باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در نشست ائمه جمعه خراسان جنوبی و اساتید حلقه‌های صالحین اظهارکرد: فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی گاه بعد از چندین دهه ثمرات و نتایج خود را چه تلخ و چه شیرین نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: سیاست کفر و الحاد بین المللی، دنیا را به دو نیمه کره قدرت‌های شرقی و غربی تقسیم کرده و قصد نابود کردن اسلام را داشتند.

عبادی با اشاره به اینکه بعد از این دوران تلخ با انقلاب به رهبری امام (ره)، اسلام دوباره احیا شد، گفت: ما دورانی را به یاد داریم که استکبار جهانی به آسانی یک دولت و کشور را از بین می‌برد ولی امروزه به برکت انقلاب همین دولت‌های استکباری رو به ضعف قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه گذر زمان به نفع اسلام و انسانیت در حال رقم خوردن است، اظهارکرد: امروزه مردم برخی از کشورهای غربی به انگیزه عدالت طلبی همین دولت‌های استکباری را نمی‌پذیرند که نمونه‌های آن را در کشورهای انگلیس و … می‌توان دید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: البته ما نسبت به انجام وظیفه خود در بخش فرهنگی و سیاسی باید احساس وظیفه و نگرانی داشته باشیم که این دغدغه‌ها را با تمسک به قانون و برخی از رایزنی‌ها با مسئولان قابل حل است.

عبادی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ و سیاست هر کسی توفیقات مخصوص به خود را دارد، گفت: به عنوان مثال شهید چمران، استاد مطهری، سردار شهید سلیمانی و شهید صیاد شیرازی هر کدام توفیقات مربوط به خود را داشته‌اند.

وی یادآور شد: در تجربه‌های موفق فرهنگی باید همه از این توفیق استفاده کرده و مورد تکثیر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: دولت سیزدهم قدم‌های بسیار خوبی برداشته است که تبیین این موفقیت‌ها و قدم‌ها را نیز باید مدنظر قرار دهیم.

عبادی افزود: البته ثمره و نتیجه برخی از کارها با گذر زمان و در آینده مشخص خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1210852

مهمترین اخبار ایران و جهان: