نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 08:47

شاهین بهمئی در لیگ برتر فوتبال ایران/جوانانی که با دست خالی خوش درخشیدند

با شکست تیم‌های مدعی؛ تیم فوتبال شاهین زیر ۱۸ سال شهرستان بهمئی به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.

فرماندار شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از صعود تیم فوتبال شاهین زیر ۱۸ سال به لیگ برتر خبر داد و گفت: تیم شاهین بهمئی در رقابت با تیم های مناطق مختلف فوتبال به لیگ برتر صعود کرد.

 علی محمدی با بیان اینکه صعود تیم شاهین به لیگ برتر نشانگر شایستگی، توانمندی و غیرت مثال‌ زدنی جوانان ورزشکار شهرستان بهمئی است گفت: این افتخار بزرگ را به همه مردم ورزش‌دوست استان به‌ویژه شهرستان بهمئی و هواداران پرشور این تیم تبریک می‌گویم.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: تیم شاهین بهمئی با همه کمبودها توانست بدرخشد و وظیفه ما این است که قاطعانه از این تیم حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود: این درخشش که در سایه تلاش های مجدانه همه بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه به دست آمده موجب راهیابی افتخارآمیز این تیم به مسابقات لیگ برتر شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با کوشش دوچندان بازیکنان تیم شاهین بهمئی تحت هدایت مربیان، همراهی مردم و هواداران و حمایت مسئولان استان، شاهد تداوم درخشش‌ها خواهیم بود.

لازم به توضیح است ؛ بعد از صعود تیم شاهین به لیگ برتر اعضای شورای تامین در مکان مسابقات حضور یافتند و از نزدیک این افتخار را تبریک گفتند.

مسابقات فوتبال مناطق مختلف کشور در 3 گروه 4 تیمی و با حضور 12 تیم در مناطق مختلف کشور برگزار شد تیم های زیر 18 سال شاهین بهمئی ، سیدنا سی سخت از استان کهگیلویه و بویراحمد ، وحدت بروجرد از خرم آباد استان لرستان و مس رفسنجان از کرمان در یک گروه چهار تیمی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به مصاف هم رفتند.

در دو دیدار پایانی که صعود تیم منتخب صورت می گرفت تیم شاهین بهمئی به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاف با وحدت بروجرد از خرم آباد استان لرستان رفت که در پایان تیم شاهین بهمئی توانست با نتیجه یک بر صفر و تک گل حسین تقوی به پیروزی برسد و به عنوان تیم اول و با قهرمانی در این گروه به لیگ برتر زیر 18 ساله های کشور صعود کند.

تیم سیدنا سی سخت یکی دیگر از تیم های استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت با تیم مس رفسنجان به تساوی صفر صفر دست یافت و نتوانست به لیگ زیر 18 ساله های کشور صعود کند.

بدین ترتیب تیم شاهین بهمئی در صدر جدول قرار گرفت و تیم های سیدنا سی سخت، وحدت بروجرد خرم آباد و مس رفسنجان به ترتیب در رده های دوم تا سوم قرار گرفتند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1210552

مهمترین اخبار ایران و جهان: