نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 13:43

طرح جامع حوزه مخابرات خراسان شمالی تدوین شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت زیر ساخت های مخابراتی باید طرح جامعی از وضعیت موجود استان در حوزه مخابرات تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد صبح شنبه در آئین افتتاح ۱۳۷ پروژه مخابرات منطقه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: توسعه عدالت محور و تأمین زیر ساخت‌های مخابراتی استان یک ضرورت است.

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت زیر ساخت‌های مخابراتی باید طرح جامعی از وضعیت موجود استان در حوزه مخابرات تدوین شود.

وی تدوین طرح جامعه مخابرات را منجر به مشخص شدن وضعیت استان دانست و افزود: این نقشه جامع راهی برای توسعه زیر ساخت‌ها خواهد بود.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور بر اجرای نهضت ملی مسکن تأمین زیر ساخت مخابراتی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی بر حفظ و حراست از اموال شرکت مخابرات نیز تاکید کرد و گفت: موضوع حفظ و حراست از اموال شرکت مخابرات در دستور کار قرار گیرد و تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: برای پیشبرد اهداف مخابرات اقدامات خوبی انجام شده اما امیدواریم، استانداری در مسیر تأمین زیرساخت‌ها از استان‌های پیشرو قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1224752

مهمترین اخبار ایران و جهان: