نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 10:36

نصب دوربین‌های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان حرفه‌ای

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم مقابله جدی و هوشمندانه با پدیده سرقت در سطح این استان تاکید کرد و گفت: دوربین‌های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی در جلسه کمیسیون عالی مقابله با سرقت مازندران با حضور دستگاه‌های مسؤول، گفت: همزمان با پیشرفت تجهیزات سارقان باید تدابیر روزآمد و پیشرفته ای برای مقابله با آنان اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در این ارتباط، افزود: فرمانداران باید با تشکیل منظم جلسات کمیسیون مقابله با سرقت و پیگیری مصوبات مربوطه در این زمینه اهتمام ورزند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم هم‌گرایی دستگاه‌های مسؤول در حوزه مقابله با سرقت، خاطرنشان کرد: عدم آزادی سارقان حرفه‌ای و سابقه دار از زندان و به کارگیری پابند الکترونیکی برای آنان در این روند حائز اهمیت است.

سلگی با اشاره به افزایش سرقت در مناطق روستایی لزوم تدابیر پیشگیرانه در این ارتباط را یادآور شد و افزود: در راستای مقابله با سرقت در روستاها نصب و راه‌اندازی دوربین و پایش تصویری آنها ضرورت دارد.

وی گفت: شرکت مخابرات باید در زمینه اجرای فیبر نوری در سطح مازندران برای اجرای طرح های پیشگیرانه و مقابله با سرقت اقدام کند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های مسؤول درحوزه  سرقت، خواستار ارائه آموزش‌های حفاظتی به مردم و دستگاه‌ها شد.  

سلگی افزود: استانداری از طرح‌های تحولی دستگاه‌های مسؤول در امر مقابله با سرقت حمایت خواهد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1251808

مهمترین اخبار ایران و جهان: