نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 13:24

سرمربی خیبر نیامده استعفا کرد

ابراهیم اشکش که هفته گذشته سرمربی خیبر شده بود پس از افزایش اختلاف نظرات با مدیران این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هفته گذشته با نظر هیات مدیره باشگاه خیبر خرم‌آباد ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و معرفی شد اما هنوز یک هفته از این انتخاب نگذشته که امروز خبر استعفای وی روی خروجی سایت باشگاه خیبر قرار گرفت.

در همین راستا قرار کمالوند مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در خصوص استعفای ابراهیم اشکش گفت: در سه روز گذشته جلسات متعددی را با آقای اشکش برگزار کردیم و در خصوص تمام موضوعات مورد نظر، بحث و گفت و گو کردیم.

وی افزود: بنده آقاى اشکش را یک مربی سخت‌کوش، متعهد و با انگیزه دیدم که باشگاه بزرگ خیبر را با حسن نیت و علاقه انتخاب کرده بود، اما به هر حال باشگاه خیبر یک سری اهداف، نقشه راه و برنامه‌هایی دارد که می‌بایستی در تمام این موضوعات با مربی محترم، آقاى اشکش، به توافق می‌رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد بیان کرد: بعد از سه روز جلسات پشت سر هم و ساعت‌ها گفت و گو برای رسیدن به توافق با آقاى اشکش، بالاخره دیشب به این نتیجه رسیدیم که توافق مورد نظر حاصل نمی‌شود و دو طرف مذاکره بر این شدند که برخلاف میل باطنی، به این همکاری پایان دهند.

وی در پایان برای اشکش آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه راه را کرد و گفت: به هواداران محترم باشگاه خیبر نیز اعلام می‌کنم که در اسرع وقت و با بررسی تمام جوانب، سرمربی جدید باشگاه خیبر را انتخاب خواهیم کرد و به اطلاع این عزیزان خواهیم رساند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261052

مهمترین اخبار ایران و جهان: