نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 21:17

امام راحل(ره) به جز خدا از هیچکس ترس به دل راه نمی‌دادند

معاون رئیس جمهور گفت: در قیام 15 خرداد امام راحل(ره) با سخنرانی خود در محکومیت رژیم طاغوت نشان دادند که به خدا ایمان راسخ دارند و به جز خدا از هیچ کسی هراس و ترس به دل راه نمیدهند که همین شجاعت ایشان باعث شد کشور را که مانند کشتی طوفان زده‌ای بود به سلامت به ساحل برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سید محمد حسینی بعدازظهر امروز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب که در مسجد جامع روستای مصرقان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شد اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای هر ساله در جریان مراسم سالگرد ارتحال امام ویژگی‌های شخصیتی و هوینی امام راحل را تبیین می‌کنند؛ ویژگی‌های امام راحل می‌تواند چراغ راه همه ما در پاسداشت انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر و صراط مستقیم الگوگیری از مشی و راه امام است افزود: اگر بخواهیم در این شرایطی که در منطقه و جهان وجود دارد سربلند بیرون آییم باید رهنمودهای معمار کبیر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مکتب آن امام همام را در دستور کار خود بگذاریم.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز معنی بیان مقام معظم رهبری که فرمودند امام خمینی (ره)  یک حقیقت همیشه زنده است را به خوبی درک می‌کنیم چراکه آن امام همام حکومتی تشکیل دادند که بر مبنای مکتب اهل بیت است و هم اکنون نیز مقام معظم رهبری به‌عنوان جانشین صالح امام خمینی، پرچمدار این خط فکری هستند‌.

حسینی پشتوانه مردمی را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: دلدادگی مردم به امام خمینی(ره) باعث شد این نهضت بزرگ به پیروزی برسد و با گذشت سال‌ها از دوران انقلاب همچنان این دلدادگی با امام پابرجاست.

وی تصریح کرد؛ در قیام 15 خرداد نیز امام راحل با سخنرانی خود در محکومیت رژیم طاغوت نشان دادند که به خدا ایمان راسخ دارند و به جز خدا از هیچ کسی هراس و ترس به دل راه نمی‌دهند که همین شجاعت ایشان باعث شد کشور را که مانند کشتی طوفان زده‌ای بود به سلامت به ساحل برسانند.
در حال به روزرسانی...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261896

مهمترین اخبار ایران و جهان: