نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 15:02

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط گروه جهادی «رضوان» به محرومان کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: گروه جهادی رضوان به‌مدت دو روز خدمات دندانپزشکی رایگان به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی امروز در حاشیه بازدید از طرح خدمات رایگان دندانپزشکی توسط گروه جهادی رضوان اظهار کرد: تیم هفت نفره دندانپزشکی با تمام تجهیزات و امکانات به‌مدت دو روز در مرکز جامع سلامت شهرستان مستقر و به جامعه هدف خدمات رایگان دندانپزشکی تخصصی ارائه می‌کنند.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: با توجه به نیاز جامعه به حوزه دندانپزشکی و هزینه‌های بسیار بالای ترمیم، تلاش شده است خدمات مناسبی در این زمینه به جامعه هدف ارائه شود که جا دارد از گروه جهادی رضوان قدردانی کنیم.

توکلی بیان داشت: صفر تا صد خدمات دندانپزشکی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و بنا داریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و گروه جهادی رضوان این خدمات را برای مردم بخش طغرالجرد و دهستان خرمدشت وسعت دهیم.

 وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول جامعه هدف ما بیشتر شامل دانش‌آموزان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند و در ادامه به تمام مراجعان خدمات داریم.

 فرماندار کوهبنان افزود: گروه‌های جهادی تاکنون با بهره جستن از جوانان بسیجی دانشگاه و مدارس در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، محرومیت‌زدایی و... در مناطق هدف شهرستان کوهبنان خدماتی ارائه کرده‌اند.

 وی ابراز داشت: اردو‌های جهادی روایت زندگی جوانان ولایت‌مدار، بی‌ادعا و جهادگری است که یکی از بهترین و لذت‌بخش‌‌ترین دوران زندگی خود را برای خدمت به نیازمندان حتی در دورترین نقاط کشور کنار گذاشته‌اند و بی‌هیچ خواسته و ادعایی با دلی مملو از عشق در محروم‌ترین نقاط  فعالیت می‌کنند.

 توکلی تصریح کرد: در ایام اربعین شهادت یاسر عبدلی شهید امنیت گروه‌های جهادی پزشکی و دندانپزشکی به‌مدت دو روز در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد ارائه خدمات داشته باشند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1218896

مهمترین اخبار ایران و جهان: