نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 13:13

فرماندار مینودشت: عفاف و حجاب در شهرستان ها جدی گرفته شود

فرماندار مینودشت گفت: مسئله عفاف و حجاب باید در شهرستان ها جدی گرفته شود و ما در سیستم اداری موظف به رعایت آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مینو دشت، علی ملکان در چهارمین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری مینودشت اظهار داشت: بعد از رسالت پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین و در طول ١۴٠٠ سال، به نظر می‌رسد که هیچ ولی فقیهی جز امام خمینی (ره) در یک حرکت توحیدی و جهادی، نتوانست حکومت اسلام ناب محمدی تشکیل دهد، و امیدواریم این انقلاب به حکومت مهدی صاحب الزمان (عج) متصل شود.

 وی همچنین تصریح کرد: مسئله حقوقی عفاف و حجاب بر مبنای شرع بسیار حائز اهمیت است. ما در سیستم اداری موظف به رعایت آن هستیم و هیچ کوتاهی از هیچکدام از همکاران قابل پذیرش نیست.

ملکان خاطرنشان کرد: طرح سفیران مهر در پارک شهرداری مینو دشت و توقیف وسایل نقلیه افراد بدحجاب توسط ضابطین قوه قضائیه درحال انجام است. 

علی ملکان در ادامه افزود: جنگل چهل چای و مسئله رعایت حجاب در این منطقه گردشگری، از درجه بالایی برخوردار بوده، حائز اهمیت است و علاوه بر فعالیت های فرهنگی باید مورد بررسی قرار گیرد. 

در انتها فرماندار و امام جمعه مینودشت، از آمران به معروف و ناهیان از منکری که به صورت خودجوش در این حوزه فعالیت دارند تشکر کردند.

پایان پیام/83024

منبع: فارس
شناسه خبر: 1275052

مهمترین اخبار ایران و جهان: