نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 12:01

خط قرمز ما رانت و فساد است/ انتقاد از نبود پارکینگ در خرم‌آباد

خرم‌آباد- رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه خط قرمز ما رانت، تبعیض و فساد است، نبود پارکینگ در شهر خرم‌آباد را یک معضل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید شهواری امروز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد: اظهار داشت: بنده آمده‌ام خدمت بکنم و خودم را سرباز نظام می‌دانم و بیشتر از سرباز نمی دانم.

وی ضمن تاکید بر اینکه امیدواریم قدم‌های خوبی را در راستای خدمت گذاری به مردم برداریم، گفت: خدمتگزاری به مردم صورت نمی‌گیرد مگر اینکه بین مجموعه ما و سایر مجموعه‌ها یک تعامل سازنده و در حدود قانونی صورت بگیرد.

خط قرمز ما رانت و فساد است/ انتقاد از نبود پارکینگ در خرم‌آباد

رئیس کل دادگستری لرستان ضمن تاکید بر این نکته که خودم را موظف به حمایت‌های قانونی از شهرداری می دانم، بیان کرد: حد نگاری و گرفتن سند کاداستر یکی از خواسته‌ها و مطالبات مهم دادگستری است که بایستی در آن تسریع شده و هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست و در این راستا نیاز است که بخش‌های مختلف هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام شهواری ساخت و سازهای غیر مجاز را مختص به همه جا دانست و گفت: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز از سوی مدیران شهرداری باید اراده جدی وجود داشته باشد و یک پلیس قوی ساختمانی در شهر راه اندازی شود.

وی افزود: معضل سد معبر توسط یک قشر ضعیف از جامعه که مشکلات مالی و نیز عدم شغل دارند به وجود می‌آید و ما بایستی ابتدا جا مکان و زیرساخت لازم را برای این افراد فراهم کنیم و سپس اقدام به رفع سد معبر کنیم و برای این کار راهکار لازم است و همچنین بایستی در این مورد هماهنگی و تعامل لازم بین همه دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

رئیس کل دادگستری لرستان ضمن اشاره به اینکه دو شعبه ویژه رسیدگی به دعاوی شهرداری در دادگستری استان فعال است، بیان کرد: خط قرمز ما رانت تبعیض و فساد است و با زمینه سازان جرم برخورد جدی و بدون اغماض انجام خواهیم داد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که عدم پارکینگ در شهر خرم آباد یک معضل است و بایستی برای آن برنامه ریزی شود، بیان داشت: شهرداری بایستی در بحث ماده ۱۰۰ به خوبی دقت کند و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در کمیسیون ماده ۱۰۰ بایستی به تکلیف قانونی خود در این رابطه عمل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199696

مهمترین اخبار ایران و جهان: