نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 11:52

اختصاص ۳۳۰ میلیارد در سفر رئیس جمهور به حوزه راه روستایی لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان طی سفر رئیس جمهور به حوزه راه‌های روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به وجود هفت هزار و ۹۹۰ کیلومتر آزاد راه، چهار خطه، راه اصلی، راه فرعی، بین شهری، روستایی و شوسه در لرستان، اظهار داشت: طی سال گذشته اولین اعتبار راه روستایی به صورت مستقل به استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای حوزه راه روستایی لرستان، عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی احداث و ۱۷۱ کیلومتر نیز آسفالت شده است که در سفر دوم رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در ادامه با اشاره به اینکه توجه به موضوع گردشگری، تولید، مناطق دورافتاده و … در رابطه با احداث و آسفالت راه‌های روستایی استان در اولویت بوده است، گفت: همچنین اولویت ما روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

شیروانی گفت: با این روند اختصاص اعتبارات تا چهار سال آینده همه راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان احداث و آسفالت خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921808

مهمترین اخبار ایران و جهان: