نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 20:05

نماینده مجلس: پیگیر احداث و تکمیل ۴ واحد درمانی در غرب البرز هستیم

نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: از معاون رییس جمهور درخواست کردیم تا ضمن ارتقاء بودجه استان البرز، نگاه خود را معطوف مشکلات غرب استان بکند، در این میان ارتقاء سرانه درمانی حوزه انتخابیه مورد تاکید است.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، به دیدار با معاون اول رئیس جمهور در محل ریاست جمهوری، اشاره کرد و گفت: در این دیدار بررسی مشکلات حوزه انتخابیه در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این دیدار با طرح مسائلی در زمینه زیرساخت‌های شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ توسعه راه‌های ارتباطی و مواصلاتی شهری و روستایی، تکمیل گازرسانی شهری و روستایی، مشکلات آب شرب و کشاورزی، ارتقای حوزه سلامت و احداث بیمارستان شهرجدید مهستان و شهرستان چهارباغ و تکمیل بیمارستان طالقان و بسیاری از موضوعات حوزه انتخابیه مورد بحث شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه دولت انقلابی سیزدهم به غرب البرز و با اشاره به محروم بودن حوزه انتخابیه در خیلی از مسائل، تصریح کرد: متأسفانه برنامه ریزی در خصوص فضای کسب و کار و مسکن برای جوانان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های جوانان است.

به‌گفته وی احداث بیمارستان شهر جدید مهستان، احداث بیمارستان شهرستان چهارباغ، تکمیل تونل جاده هشتگرد به طالقان از جمله مهمترین عناوین مطرح شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین احداث بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد و پلی کلینیک تخصصی شهر نظرآباد، تأمین اعتبار برای ایجاد دسترسی از بزرگراه غدیر ویژه شهرستان نظرآباد و شهرک های صنعتی و تکمیل متروی کرج به شهر جدید مهستان و واگذاری آن به متروی تهران، دیگر مسائلی است که باید مدنظر مسؤولان کشوری قرار بگیرد.

وی از اجرای روند تکمیل بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان طالقان خبر داد و گفت: علاوه بر توسعه سرانه‌های درمانی، ایجاد شعبه بانک در محله شهرک وحدت و ینگی امام و شهرستان ساوجبلاغ از دیگر مطالبات مردمی است.

حدادی افزود: افزایش اعتبار خط انتقال آب شرب از سد طالقان برای شهرستان‌های نظرآباد وطالقان از دیگر مطالبات مردم غرب استان البرز هستند که در نشست با معاون رییس جمهور مطرح شد.

وی به اهمیت ارتقای تأمین اعتبار تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان تاکید کرد و یادآور شد: در مجموع با رفع کمبود بودجه و افزایش بودجه استان البرز ۱۴۰۲ می‌توان بسیاری از مسائل را پیگیری و به نتیجه رساند.

پایان پیام/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 923196

مهمترین اخبار ایران و جهان: