نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 20:02

تورهای گردشگری از سفر به مناطق شمالی وکوهستانی دزفول خودداری کنند

دزفول- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی، تورهای گردشگری باید از سفر به مناطق شمالی و کوهستانی دزفول خودداری کنند.

عباس چراغ چشم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی پیرامون وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارندگی شدید در سه روز آینده به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی از مالکان بناهای تاریخی شهرستان دزفول درخواست می‌شود نسبت به رعایت نکات ایمنی و حفاظتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: از این مالکان تقاضا می‌شود در خصوص مواردی همچون تخلیه بخش‌های در معرض خطر، پاکسازی همه مسیرهای آب رو، استفاده از پلاستیک برای پوشاندن تاق‌ها و بام‌های نیمه تمام و شمع کوبی به منظور استحکام بخشی اضطراری در بخش‌های مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول در خصوص برپایی تورهای گردشگری در این ایام عنوان کرد: همه افراد گردشگر از جمله تورهای گردشگری از حضور در مناطق پرخطر از جمله کول خرسون، دره توبیرون، مسیر آبشار شوی و چال کندی که در خطر آب گرفتگی قرار دارند به شدت خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927152

مهمترین اخبار ایران و جهان: